zaterdag 31 december 2011

* 2012 *

Hee iedereen,

Ik wilde even zegen dat ik iedereen een prachtig, geweldig, gezond en vooral een gelukkig nieuw jaar wens! Wees voorzichtig met al het vuurwerk en al die champagne ;)

2011 vloog voorbij en er is veel gebeurd. Ik ben geslaagd, ik ben "verhuisd" naar een ander land, ik heb ontzettend veel nieuwe dingen beleeft en ontzettend veel lieve mensen ontmoet!

Laten we hopen dat 2012 nog beter word!

Ik zie jullie allemaal weer op 18 juni! Dat is de datum dat ik weer thuis ben! Het voelt als of ik al bijna mijn koffers moet pakken! Ik kan niet wachten om iedereen weer te zien in het prachtige nieuwe jaar ;)

Dikke kus,
Roselique!

1 opmerking:

  1. hoi Rose, super dat je het jaar beleefd zoals je het omschrijft. 2011-2012 zul je nooit vergeten. over 30 jaar zelfs zul je hieraan terug denken!

    papa.

    BeantwoordenVerwijderen