vrijdag 6 januari 2012

Terugvlucht!

Hee iedereen,

Weer tijd voor een nieuwe blog, een korte maar toch! Ik weet dat ik het al vermeld heb in mijn vorige blog maar hier is het dan officieel: Mijn Terugvlucht! Ik kreeg laatst een e mail van de organisatie die dit uitwisselingsjaar mogelijk maakt namelijk, Travel Active. Ze vertelden mij dat ik moest doorgeven wanneer ik terug wilde vliegen....het maakte mij niet zo heel veel uit zolang het maar voor mijn verjaardag was (27 juni!!). Dus na een aantal mailtjes is de datum 18 juni er uit gekomen! Dan kom ik aan op schiphol om 09:25 om precies te zijn! Ik vertrek hier op 17 juni rond een uur of 5 dan vlieg ik eerst naar Chicago...dat is heel onlogisch maar dat kon niet anders. Daar heb ik ongeveer een uur en dan vanaf Chicago vlieg ik in een keer door naar Amsterdam! Dat is natuurlijk heerlijk dan hoef ik niet over te stappen in London ofzoiets. En met een beetje geluk kan ik lekker slapen tijdens de vlucht. Ik ben erg blij dat ik hier pas aan het einde van de middag vertrek want ik wilde heel graag 's ochtends in Nederland aankomen. En als ik dan op de laatste dag nog was wil doen of nodig heb dan kan dat altijd. Als ik de lange vlucht kan slapen dan is het helemaal perfect want dan heb ik bijna geen jetleg...ook al heb ik daar nooit zo heel erg veel last van. Ik hoop dat ik lekker de hele dag Nederlandse/Hoogeveense dingentjes kan doen. Dit is mijn lijstje tot nu toe:

* Naar de Albert Heijn!!
* Een frikandel eten
* Naar de Action om onzin te kopen
* Lekker de hoofdstraat op en neer lopen
* Fietsen
* Als het kan een oliebol bakken
* Genieten van mama's preischotel (dat ze op mijn verzoek gaat koken)
* Misschien een drankje nuttigen na 10 maanden niks ;)
* Bitterballen eten!

Dit is mijn lijstje tot nu toe...er komt vast nog een hoop bij! En surgesties zijn natuurlijk altijd welkom!

Tot 18 juni allemaal!

Dikke kus,
Roselique



3 opmerkingen:

  1. wedden he....wedden.....
    Dat ik de eerste ben die 'm leest op jouw na! :)
    haha maar zoals altijd weer mooi geschreven meis :)
    En nu ik braaf geweest ben en een reactie(tje) geschreven heb ga ik weer gezellig met jouw verder kletsen op msn (A)

    dikke kusssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Rose, je bent nogal wat van plan bij je terugkomst. ik kan me voorstellen dat je sommige dingen mist. het went wel snel weer hoor als je een frikandel hebt gehad etc. geniet van de resterende tijd want het vliegt voorbij.
    love, papsie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb de datum SUPERR GROOT in mijn agenda genoteerd:D en zodra je terug bent komt er natuurlijk ook weer een Gwen-Roos dag aan:) Vind de antwoorden op de vragen leuk te lezen! Woow! geen fietspaden daar.. dan zou ik bij wijze van spreke daar niet eens op mijn lowrider gemakkelijk kunnen rijden:P :O haha
    Ik was de laatste weken druk met werk en kon zo snel geen leuke vragen bedenken:S maar je blog lezen sla ik nooit over:0 Zie je in juni weer.. kan niet wachten!!!!

    Liefs Gwendolynn

    BeantwoordenVerwijderen