dinsdag 27 december 2011

Happy Holidays!

Hee iedereen

Het is vast niemand ontgaan dat het kerst was! Het was hier dan ook groot feest! We gingen de 24ste naar Kris zijn familie, Kris is een goede vriend van de familie. Zijn familie was ontzettend aardig en iedereen leek heel erg veel op elkaar. Ik heb zo'n beetje de hele dag doorgebracht met Kris zijn neven =) Ze waren heel aardig en gezellig. Om American Football te kijken is een feestdag traditie. Dus we keken de Lions game en voor het eerst in mijn leven vond ik Football leuk om naar te kijken, ik begin het spelletje dan nu ook een beetje te snappen. Na de Football wedstrijd was het tijd voor cadeautjes! Ik had eigenlijk niks verwacht omdat dit de eerste keer was dat ik uberhaubt deze mensen ontmoete maar ik kreeg twee envelopjes =) Ik had er nog nooit van gehoord maar het is hier heel normaal om geld te geven voor kerstmis. Ik vond het heel gezellig en na dat het feest voorbij was gingen we door de stad rijden omdat die prachtig verlicht was met kleurrijke lampjes! Daarna was het tijd om naar huis te gaan snel naar bed want de volgende dag was het eerste kerstdag. Kathy en ik waren van plan om om 5 uur 's ochtends op te staan omdat we heel graag wilden weten wat onze cadeautjes waren. Dit deden we toch maar niet want tja het is ten slotte vakantie.

Dus rond half acht 's ochtends gingen we naar de woonkamer en daar lagen dan al onze mooie pakjes. Er lagen drie grote rode sokken met allerlei kleine grappige cadeautjes erin en dan lagen er nog meer cadeautjes onder onze prachtige door mij en Kathy opgezette kerstboom! Toen was het tijd om de cadeautjes open te maken!! Ik heb een heleboel mooie pakjes gekregen. Ik kreeg een Jack Sparrow Tote Bag, een Michigan Wolverines trui, een iTunes gift card, een vinger racket, snoep, een shirt, geld, en nog veel meer!!! Toen alle pakjes waren uitgepakt was het tijd voor een heerlijk amerikaans ontbijt: Pannekoeken!! Ze waren zoals altijd heerlijk! Na het uitpakken van de cadeautjes ging Jessica naar Dillon en Kathy naar haar vader Jim. Dus waren mijn gastmoeder en ik als enigsten over. We besloten naar de bioscoop te gaan en gingen naar "The Girl With The Dragon Tattoo". Het was een apparte film en ik weet nog steeds niet helemaal of ik het nou een goede film vond of niet...Daarna gingen we naar huis, als kerstdiner hadden we pizza. Ik miste de warme stoofpeertjes wel hoor :( Helemaal toen ik die avond inlogde op Facebook en de foto's van het heerlijke eten zag dat mijn moeder, broer en Beppe hadden gemaakt. Maar ja dat krijg ik volgend jaar wel weer ;)

Toen werd het tweede kerstdag als eerste gingen we ontbijten met Kris bij Big Boys. Ik had pannenkoeken met aarbeien, banaan en slagroom! Echt goddelijk! Ik wist dat we "iets" gingen doen die dag maar niemand wilde mij vertellen wat....dus ik was heel erg nieuwsgierig en ging allerlei vragen stellen. Het enige wat ik wist was dat we naar Jim zijn huis gingen om Kathy op te halen. We gingen op pad en stopten onderweg bij Walmart, daar kocht ik dan eindelijk een winterjas! Een hele leuke, rood met zwart en bond op de capuchon (wow capuchon in 1 keer goed geschreven!) Verder werden er wat geheimzinnige boodschapjes gedaan bij Walmart en daarna maakten we even een pitstop bij Mickey D om wat drinken te halen. En toen raade ik wat we gingen doen, we gingen kerst vieren met Jim zijn familie. Een deel daarvan had ik al een keer eerder ontmoet. We hadden daar een lekker diner en we kregen weer allemaal cadeuatjes. Ik kreeg een mooi Kim Kardashian pakket met een geurtje en een heerlijk lotion. Daarna gingen we opweg naar huis en moesten ongeveer 2 uur rijden we deden wat auto spelletjes en toen we thuis kwamen lekker naar bedje toe!

De volgende dag heerlijk uitslapen en daarna was het tijd om dan eindelijk de kerstkoekjes te bakken. Trista kwam op bezoek om ze te bakken en het was 1 groote feest!

En dit is dan het resultaat:

Ze zijn  echt heerlijk! Verder heb ik om het maar even derde kerstdag te noemen gezellig met Trista doorgebracht. We hebben allerlei leuke spelletjes gedaan en ze heeft een hele tijd met mijn iPod gespeeld. Ze weet precies hoe dat allemaal werkt ook al is ze nog maar 3 jaar oud.

Dus...dit was dan mijn derde Amerikaanse kerst ;) Ik wilde zegen mijn eerste maar dat is eigenlijk niet waar, haha. Verder wil ik even iedereen bedanken van wie ik mooie (kerst)kaarten heb ontvangen "The Wall" is al bijna helemaal vol...ik weet eigenlijk niet waar ik toekomstige kaarten en brieven moet hangen.  Maar dat betekend niet dat ik geen post meer wil hoor ;) Ow en excuses voor iedereen die geen kaartje heeft gekregen dus eignelijk iedereen, haha. Vat het niet persoonlijk op maar ik was het gewoon helemaal vergeten. Ik heb mijn ouders, Pake, Beppe en Alex even aan de telefoon gehad op eerste kerstdag, maar dat is alles. Sorry! Ik zal proberen alsnog wat kaartjes te sturen ;) Ow en ik verklap het nu alvast maar voor Marjolein en Alex heb ik een kleinigheidje dat ze binnenkort wel in de bus zullen ontvangen ;)


Dit was het voor nu weer!

Peace
Rose

Ps. Nog een kleinigheidje, ik kan het me heel goed voorstellen als jullie allerlei vragen voor mij hebben. Daarom wil ik graag een blog vol vragen van mijn trouwe lezers en dat ik die dan beantwoord! Dus mocht je vragen hebben dan beantwoord ik ze graag in mijn toekomsitge blog ;)

Vragen kan je mailen naar:                   roselique_94@hotmail.com

E-mail snel voordat de blog al gepost is ;)

<3

1 opmerking:

  1. Hoi Roselique,

    nou dat was een leuke kerst dacht ik. je hebt inmiddels al heel wat mensen ontmoet. ik zal wat vragen bedenken en laat je dit zo snel mogelijk weten.

    BeantwoordenVerwijderen