dinsdag 6 december 2011

Pakjesavond

Hee iedereen,

Hier alweer een nieuwe blog want er is iets heel speciaals gebeurd! Ik heb in Amerika Sinterklaas geviert! Ja, ja, ik kan geen jaartje zonder die lieve goedheiligman! Met speciale dank aan de dames Otten hebben we dit feest een succes gemaakt. Ik moest ze natuurlijk uitleggen hoe alles zat =) Dat deed ik graag!! Ik mocht eindelijk de doos openen die mama en  Tienus mij gestuurd hadden. Er zaten allemaal cadeautjes in de doos maar daar bovenop lag een handige gebruiksaanwijzing. Daarin stond dat we eerst de slingers op moesten hangen dus dat deden we graag! Toen moesten we 4 cadeautje openmaken en daar zaten zwarte pieten maskers in, deze deden we graag op. Die van mij is paars met geel =) Toen werden de pepernoten in een schaal gedaan en het tijd om de cadeautjes in de zak te doen en het feest kon beginnen!!

Om het goede voorbeeld te geven begon ik maar, ik grabbelde in de zak en pakte een cadeautje, zo gingen we door tot de hele zak leeg was. Het was een super gezellig feest en het voelde als een echte Sinterklaas! Kathy begon te gillen bij elke cadeautje dat ze uitpakte omdat het allemaal Justin Bieber spullen waren. Jessica kreeg allemaal roze spulletjes en Mom kreeg traditioneele Sinterklaas producten! Ik kreeg random dingen zoals een vingerskateboard, rubiks cube, sneeuwpop, strijkkraaltjes, ministeck enz...enz....en natuurlijk een (tromgeroffel) CHOCOLADELETTER!!!! We kregen allemaal een lekkere melk chocoladeletter, dan kunne amerikanen proefen hoe echte chocola smaakt! Op de foto een trotse ik met mijn mooie cadeautjes. Ow en mijn moeder had gelukkig ook mijn Zwitsal gestuurd dus ik ruik heerlijk!!

Peace and happy holidays!


2 opmerkingen:

  1. Goed te horen en te zien dat het leuk en gezellig was. Ja Sint en Piet hebben hun best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh, wat een lieve blog......en dan die foto!!

    You're sooooo adorable....<3

    De blogs printen gaat nu prima hoor, FK doet het en we hebben tot nu toe alles netjes op volgorde liggen. We weten nog niet helemaal hoe we het gaan aanpakken, want we hebben ook nog zo'n 150 foto's van je en je jaar is nog niet eens op de helft........onze creatieve geesten blijven werken en we verzinnen wel wat.

    Blijf bloggen en blijf foto's maken!!

    Liefs,
    mama XXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen