donderdag 1 december 2011

Make Me Like Mike

Hee iedereen,

Weer tijd voor een nieuwe blog!!! Er is weer veel gebeurd hier in het spannende Milan!! Het basketbal seizoen is volop aan de gang en ik geniet er heel erg veel van. We hebben elke dag training maar de trainingen zijn heel anders dan ik gewend ben. We werken niet echt aan technische dingen maar meer aan strategie. We hebben allerlei verschillende soorten manieren hoe we in een wedstijd aanvallen en hoe we verdegien. Het is wel wennen om al die verschillende manieren te leren maar dat komt wel goed ;) Bijna het hele team heeft matchende schoenen.  De manier waarop je je kleed tijdens training, wedstrijden en wedstrijddagen zijn heel belangrijk. Bijvoorbeeld, we hebben trainingsjersey en t shirts die we daaronder dragen. Op de t shirts en op de jerseys staan de letters P.P.T.P.W. Dat is ons team motto, het staat voor: "Players Play, Tough Players Win!" Verder hebben we "warm-ups". Dat moeten we over ons tenu dragen, het is een wit met rood shootingshirt en een zwarte trainingsbroek. Verder hebben we nog twee soorten tenu's, witte en rode. En als kers op de taart hebben we prachitge witte Nike schoenen. Maar om iedereen een nog beter beeld te geven heb ik even een foto geupload ;) Verder moeten we op dagen dat we wedstrijden hebben er goed uitzien. We moeten er representatief uitzien.

Verder hebben we laatst Thanksgiving geviert. We gingen naar Nick zijn zus. We hebben lekker gegeten en we hebben veel Just Dance 3 gespeeld. Verder heb ik Cheesecake geproeft en dat was echt HEERLIJK!
Het was voor het eerst dat ik een Thanksgiving mee maakte. Het was anders dan ik had verwacht maar wel heel gezellig. 


We hebben ook de eerste sneeuw gehad. Gelukkig was het maar een klein beetje en na schooltijd was het alweer weg dus geen last van gehad. Ook hebben we twee verjaardagen gehad die van mijn zus Jessica (zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige blog) maar gisteren ook die van mijn gastmoeder! Het was erg gezellig en we hadden heerlijke cake. Verder gaat alles nog steeds erg goed hier. Ik kan niet wachten tot het Sinterklaas is. Mijn lieve moeder in Nederland heeft mij een mooi pakket gestuurd het is een 5 december overlevingspakket. Ik heb het nog niet opengemaakt maar kan niet wachten! Het pakketje licht mooi onder de kerstboom! We gaan het op 4 december vieren omdat Jessica Kathy en ik op 5 december allemaal training hebben. Ik heb baskebtal hun hebben voetbal.

Deze blog zou langer worden maar ik moet nu gaan eten want ik heb zo basketbaltraining. En hopelijk ga ik na basketbaltraining naar de bioscoop om Edward Scissorhands te kijken <3

Peace

5 opmerkingen:

  1. Dussss je moet er representatief uit zien.........waar staat dat ook alweer voor?????
    Hahahahahahahahaahahaha inside joke....

    Leuke blog, prachtige kleren, de foto's zijn ook super dat je de eerste wedstrijd wint!! Goed gedaan meisje.

    Tot de volgende blog.

    Liefs,
    Mama xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik heb representatief er express ingezet om jou van een inside joke te laten genieten.

    Ow en mam jij ziet er altijd "donders goed uit" ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey Skaddie
    Zoals altijd weer super leuk om te lezen :)
    liefsss xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woorden schieten tekort! Proud papsie!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeeey roos

    Karlijn en Tamara hier:P

    Wie heeft ons ook alweer geleerd om nu hun maar zij te zeggen ???? Maar fijn dat alles goed gaat daar en have fun. We hopen snel een keer te skypen.

    xxx Wij

    BeantwoordenVerwijderen