woensdag 1 februari 2012

(Bijna) 6 Maanden!

Hee iedereen,

Even een update over hoe het hier allemaal gaat! Namelijk heeeeeel goed! Het is vandaag de eerste dag van februari en ik ben al bijna 6 maanden in Amerika!! Kan het haast niet geloven dat ik hier nog maar 4 maanden te gaan heb. Voor mijn gevoel ben ik hier nog maar net!! De tijd vliegt als je het naar je zin hebt en voor dat je het weet vlieg ik alweer terug naar Nederland. 

lnpogh-0y-p[gpgf-p;p-pttpoo-0-y0-y0=-y=yd=t-y5813wtp;tp[i[]o]\i

Oops haha liet Trista even alleen met de computer ;) Haha en dat heeft ze getypt....haha.
Hoe dan ook er is niet heel veel spectaculairs gebeurt dus ga ik het maar over wat minder spectaculaire dingen hebben! We hebben een puzzle gelegt!! Ja, ja 1000 stukjes...nou ja eigenlijk 998 want er waren 2 stukjes die we misten. De puzzle duurde ongeveer 3 dagen om te legen en grotendeels was het heel makkelijk maar het deel van het vrijheidsbeeld was heel moeilijk en duurde 2 dagen om te legen. Hier zijn de foto's:



Ik vond het heel gezellig om de puzzle te maken aangezien we dat thuis ook veel doen, dus ik zette een beetje de zelfde stijl muziek aan en het voelde helemaal als thuis.
PS ik heb net de puzzle in de doos gedaan en toen tijdens het eten vonden we opeens 1 van de missende stukjes.

Verder ben ik nog steeds druk met basketbal. Elke dag training en we worden steeds beter! We zijn laatst ook met het team naar Detroit geweest om daar naar een dames college basketbal wedstrijd te kijken! Dat was heel gaaf maar natuurlijk ook leerzaam want hun deden soms dezelfde dingen als ons! Verder winnen we niet heel veel wedstrijden maar we worden wel steeds beter. Maar helaas duurt het seizoen niet erg lang meer....begin maart is het afgelopen :( Maar dat is niet het enige wat er begin maart gaat gebeuren....! Mom (Sandra) en ik gaan naar een Pistons wedstrijd! Maar niet zomaar een Pistons wedstrijd...Detroit Pistons Vs. LA Lakers!!! Ik kan niet geloven dat ik Kobe Bryant ga zien!! Ik heb er echt onwijs veel zin in! Verder op basketbalgebied is er iets heel raars gebeurt. We hadden een thuiswedstrijd tegen onze revaal Riverview! De wedstrijd was ontzettend spannend en het liep steeds gelijk op! Maar omdat we hele slechte en gemene schijdsrechters hadden kreeg ons team veeeel meer persoonlijke fouten! Daardoor kreeg onze tegenstander constant vrije worpen!! Niet eerlijk dus! Het was zo overduidelijk. En toen was het de vierde kwart en we hadden nog ongeveer 4:30 minuut om te spelen. En toen ging iemand uit het publiek zich met de scheitsrechter bemoeien! Dit werd niet geaccepteerd en de man (die anoniem blijft) werd de gymzaal uitgezet. Daarna begon het publiek onrustig te worden en opeens viel iemand van Riverview's publiek een vader van een van mijn teamgenoten aan! Ze werden door de politie uit elkaar gehaalt en de man die aanviel werd ook de gymzaal uitgezet. Toen was er 1 persoon in het publiek die echt slim was hij zei: "Come on Milan, 4 minutes left, you girls can still do this!". Daardoor kalmeerde iedereen een beetje en toen hebben we verder gespeelt. Het was een bijzondere ervaring. Toen hebben we helaas met een paar puntjes verschil verloren.

Verder is er niet veel spannends gebeurt. Ik heb een nieuw rooster voor school omdat het eerste semester alweer voorbij is! Ik heb nu andere vakken:

1. Internet & Design
2. General Business
3. Wiskunde les (maar die ga ik veranderen)
4. Government
5. Personal and Family Dynamics
6. Gym
7. Natural Resources

Dat is dus mijn nieuwe rooster, er is niet veel veranderd maar toch een paar vakken. Verder moet ik even over wat er allemaal gebeurt is de laatste tijd. Vandaag is wel een trieste dag want een goede vriendin van mij is vertrokken. Ze was ook een uitwisselingsstudent maar ze was hier maar voor 1 semester. Ik heb wel op een leuke manier afscheid genomen. Mom (Sandra) en ik gingen naar haar huis en namen haar mee uit eten, we gingen naar mijn lievelingsrestaurant namelijk Applebees. En daarna gingen we naar Walmart zodat ze nog wat laatste dingentjes kon kopen. Daarna brachten we haar thuis toen namen we afscheid. Maar toen een paar dagen later gingen we als verassing naar een basketbalwedstrijd van haar. Ze vond het helemaal geweldig en toen hebben we daarna afscheid genomen. Vandaag heb ik haar even aan de telefoon gehad en ze zat toen al in het vliegtuig. Heel raar dat ze weg is, maar ik ga haar zeker weer zien want ze woont in Duitsland en ongeveer 3 uurtjes rijden vanaf Hoogeveen. En we hebben al plannen gemaakt om in de zomer van 2012 te gaan winkelen in Duitsland in mijn lievelings winkelcentrum namelijk Centro.

Ik moet er nu vandoor.

Peace.




2 opmerkingen:

  1. Wat weer een leuke blog. Het is fantastisch ze allemaal een keer terug te lezen. Hoop dat je binnenkort weer een nieuwe schrijft.Misschien wel over de Pistons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Roos,
    Ik probeer het nog maar even, er ging iets helemaal fout!!!!!! Wat beleef jij daar toch veel leuke dingen!!!!!!Je hebt er zomaar een leuke familie bij!!!!!!!
    Als je weer terug bent kan je zo in het beste BASKETBALTEAM!!!!!!!!!!!!!Ik ben afgelopen weekend naar Noorwegen geweest, was ook SUPER, lekker skieën en andere leuke dingen!!!!!!!Nou Roos verder is er hier niets loos!!!!!Best een saaie straat haha!!!!! Heel veel groetjes
    van nummer 3 B doeiiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen