zondag 12 februari 2012

Big Changes..

Hee iedereen,

Groot nieuws!!! Ik ga verhuizen, maar blijf in hetzelfde gastgezin hoor ;) Ik en mijn gastgezin gaan verhuizen en we gaan bij een vriend van mijn gastmoeder wonen, namelijk Kris, volgens mij heb ik hem wel eens eerder genoemd in mijn blogs. We zijn bij hem vlink aan het klussen om voor iedereen ruimte te maken. Op de bovenverdieping hebben we nu twee kamers, eentje is voor Jessica en die andere is voor Kathy en mij. Jup ik moet dus een kamer delen. Vandaag zijn we de hele dag aan het klussen geweest in Kathy en mijn nieuwe kamer. We zijn hem aan het verven en Kathy heeft de kleuren uitgekozen. Het is hard roze en zwart. 1 muur word helemaal zwart en de rest (zelfs het plafond) word/is hard roze. Vandaag zijn we de hele dag aan het verven geweest en het was hard werken maar het resultaat mag er wezen. Er zijn een heleboel foto's gemaakt dus hier komen een paar!





Zoals jullie kunnen zien is het dus heeeeel roze!! We gaan waarschijnlijk rond 12 maart verhuizen.  Al best wel snel dus, daarom gaan we hard aan het werk om alles klaar te maken. Verder gaat alles gewoon zijn gangetje, school gaat goed, het nieuwe semester is begonnen. Basketbal gaat ook goed, helaas is het wel bijna voorbij :( We hebben tot begin maart nog trainingen en wedstrijden en dan is het voorbij. Ongeveer nog twee weekjes dus. En ja, dan is het alweer maart en voor dat je het weet is het juni. Wat gaat de tijd toch snel. Ik zat laatst te twijfelen of ik aan een voorjaarssport zal gaan doen. Ik wilde toch heel misschien wel aan voetbal gaan doen. Maar na lang na denken en na goed advies van mijn lieve mama heb ik besloten om het toch maar niet te doen. Ik vind voetbal niet leuk genoeg om het dag in dag uit te beoefenen.  Maar om toch in conditie te blijven ga ik zoveel mogelijk joggen. En er is hier dichtbij een park met vier baskets, dus dan kan ik altijd daar nog basketballen. Ook heb ik 1 uur per dag gym op school dus ik blijf aan het sporten. Verder gaat alles erg goed en ik heb het gevoel dat ik het jaar al een beetje aan het afronden ben. Ik zit al echt over na te denken hoe ik mijn koffer ga inpakken wat ik mee neem, wat ik hier achterlaat....dat soort dingen. Volgens mij heb ik nog ongeveer 125 dagen te gaan, en dat is niet veel!! Natuurlijk vind ik het jammer dat het hier straks is afgelopen maar ik kan ook niet wachten om iedereen in Nederland weer te zien!! Maar ook vooral om weer van die heerlijke Hollandse KAAS te genieten!!

Dit was het maar weer voor nu!

Groetjes,
Roselique






1 opmerking:

  1. Leuk verhaal weer Roos. ja dat is inderdaad een aardige verandering.Verhuizen! Je krijgt zo een extra ervaring tijdens je uitwisseling. Verder kan ik zeggen dat ik de Hollandse Kaas nog steeds niet lust, dus je kunt volop genieten wanneer je weer in Holland bent. Succes met je klus werkzaamheden.

    BeantwoordenVerwijderen