maandag 15 november 2010

Update!

Hee iedereen,

Ik heb inmiddels bijna mijn hele pakket ingevuld..(wat een werk zeg)
Ik ben al naar de doktor geweest en heb daar mijn ogen laten testen en mijn reflexen. Alles was in orde in hij heeft "Perfect Health" ingevuld =D
Ik moet nog een aantal prikjes hier en daar en die kan ik a.s vrijdag (19-11-10) ophalen. Verder moet ik nog een montoux reactie doen en dan is eigenlijk alles klaar voor vertrek. Dan sturen we mijn pakket op naar de Travel Active organisatie en dan gaan hun op zoek naar een passend gezin voor mij.

Ik kan eigenlijk overal geplaatst worden omdat ik geen voorkeursgebied heb opgegeven. Dus het is erg spannend en hoop snel bericht te krijgen met waar ik geplaatst word. Mijn zus wist het in Maart en dat is best heel vroeg. In tegenstelling tot mijn vader, hij wist het 10 dagen voor vertrek. Dus het kan nog heel lang duren maar voor het zelfde geld weet ik het ook zo. Maar goed, laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen. Wat me trouwens wel opvalt is hoe snel school gaat....het gaat écht zo snel als iedereen zegt. Niet te geloven dat het alweer bijna kerst is! Voor mijn gevoel is de zomervakantie nog maar net voorbij! Gisteren hebben we al de kerstboom opgezet (oke, het is een beetje vroeg maar het is wel leuk!) Als kerst voorbij is beginnen mijn examens al bijna en als ik die gehad heb komt de volgende en leukste stap....UITWISSELING! Dan begint alles pas écht! Misschien weet ik tegen die tijd wel wie mijn gastgezin word!

Dat was het eigenlijk alweer, even een kleine update van hoe het er voor staat!

Peace!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten