zondag 21 november 2010

Post!

Hee iedereen,

Ik kom net terug van de brievenbus. Ik heb vandaag alle laatste beetjes ingevuld van mijn pakket en heb het op de post naar Vanray gedaan! Ik ben blij dat het weg is want nu kan Travel Active op zoek gaan naar een gezin voor mij. Ik ben echt heel erg benieuwd waar ik kom te wonen. Ik heb nog steeds niet echt een voorkeur maar op de een of andere manier spreekt New Jersey mij opeens heel erg aan. Maar als het heel wat anders wordt ben ik waarschijnlijk ook dolgelukkig!

Ik ben best lang bezig geweest met het pakket invullen en als je het dan nog een keer overkijkt om te checken dat je écht alles hebt lijkt het opeens heel erg weinig! Er is alleen nog één ding dat ontbreekt en dat ik nog moet na-sturen. Een onderdeel van de Health Section, morgen (22-11-10) moet ik 2 prikken laten prikken een Hepatitis B vaccinaite en een TBC vaccinatie. Gelukkig ben ik absoluut niet bang voor prikjes en naalden dus dat leverd geen problemen op =] Verder moet ik nog een Mountoux reactie laten testen maar dat moet ik nog aanvragen bij GGD.

Verder begin ik er steeds meer naar toe te leven en voor mijn gevoel ga ik al bijna weg! Het jaar gaat echt sneller dan ooit! De toetsenweek begint bijna maar dat gaat wel goed komen. (school is echt makkelijk dit jaar) Na de toetstenweek staat kerst alweer voor de deur en daarna beginnen ook al bijna de échte examens! Het klinkt misschien raar maar ik heb best wel zin in mijn examens.

Dit was het weer even!

Peace.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten