maandag 22 november 2010

Prik Prik!

Hee iedereen,Kleine update van vandaag. Ik was de eerste 3 uur vrij (zoals elke maandag) maar ik moest er al vroeg uit! Om 8 uur zat ik al op de fiets opweg naar de doktor. Ik was er ruim optijd maar was ook snel aan de beurt. Ik kreeg mijn eerste injectie (hepatites B) het was echt binnen 2 sec. klaar en deed amper pijn.
Ik moet over een maand het tweede deel van de prik en dan over 5 maanden de derde en laatste prik.
Maar goed dat ik niks tegen prikjes en naalden heb! =]
Hoe dan ook ik ben wéér een stukje dichterbij de uitwisseling....en daar doe ik het allemaal voor!
Dit was het weer!
Peace.

1 opmerking:

  1. Super stoere meid hoor, dat je niets tegen naalden en prikjes hebt.....

    Het gaat idd snel nu, ik weet zeker dat je straks op Schiphol staat voor je het weet.....

    Blijf lekker schrijven het is zeer vemakelijk om te lezen, ik moet alleen uitzoeken hoe ik dit moet verzenden want het is inmiddels al de derde keer dat ik het schrijf....

    Liefs,
    mama xxx

    BeantwoordenVerwijderen