zaterdag 17 maart 2012

IKEA

Hee iedereen,

Alweer een nieuwe blog...ik weet dat ik er net een heb geschreven maar er is nu toch iets gebeurt, daar moet over geblogt worden. Het is vandaag zaterdag 17 maart (St. Patrick's Day) en we wisten eigenlijk niks te doen. Als dit voorkomt aan De Holtmaden dan kijken we of de IKEA open is en dan gaan we daar heen. Dus ik stelde voor om naar IKEA te gaan, dus dat gingen we dan ook doen! Ik had er super veel zin in want ik ben nog nooit in Amerika naar IKEA geweest en ik wilde weten of het anders was dan de Nederlandse. Dus Sandra en ik gingen op pad en het was heel spannend. Het was een eindje rijden maar toch waren we er zo.



Briljant!
Het was echt heerlijk weer, de zomer is al begonnen!! We liepen naar binnen en ik stond versteld. Het voelde net alsof ik in Groningen was. Het was gewoon eng! Een exacte kopie!!


We gingen (zoals het hoort) eerst naar boven en hebben daar rondgekeken. Alles was echt precies hetzelfde als in Groningen en ik vergat gewoon dat ik in Amerika was. Alles wat ik tegen kwam dat wij thuis hadden wees ik aan en vertelde er wat over. En ik realiseerde hoeveel IKEA spullen wij thuis hebben. Toen we boven helemaal klaar waren was het lunchtijd. We aten godelijke zweedse gehaktballen met die overheerlijke saus, aardappelpuree en dan weer iets Amerikaans Mountain Dew! Tja, dat herrinerde me dan toch weer waar ik ECHT was. Daarna gingen we naar beneden en keken daar rond. Ik heb hier al heel vaak uitgelecht dat wij thuis verschillende glazen hebben. Bijvoorbeeld grote waterglazen, medium frisdrank/ijsthee glazen, en kleine glazen zijn voor sapjes. Dat werd hier nooit gesnapt, hier maakt het ze niks uit of ze frisdrank uit een mok drinken, dus nu kon ik het mooi uitlegen, sinds ons servies van IKEA komt. Ik heb onze verschillende soorten glazen laten zien en ook onze melkbekers. Ik heb het uitgelegt en nu snapt Sandra het hopelijk wat beter. Verder heb ik volgens mij nog veeeel meer laten zien omdat alles er gewoon was. Ik had verwacht dat het wel een beetje anders was maar nee hoor. Het was echt zo'n raar gevoel.


Mmmmm 
Toen we de hele IKEA door waren gelopen was het tijd om te gaan maar eerst toch nog even een ijsje en daarna lekker buiten van de zon genoten.

Dit moest ik gewoon even op mijn blog zeten.

Toedels,
Roselique

PS. 1 ding hadden ze niet namelijk mijn favoriete snoepjes, Daim.



1 opmerking:

  1. Display only. Tja sinds ze dat geintje in jack ass hebben gedaan :) ... Ikea rules the world! En die gehakt balletjes, heerlijk gewoon. Alleen snap ik het idee niet om jam op gehaktballetjes te doen. C jah l8er ;)

    Hergen

    BeantwoordenVerwijderen