woensdag 12 oktober 2011

Meet: Kathy

Hee iedereen,

Ik voel me hier al helemaal thuis en mijn gastgezin is al een echte familie. Ik wil graag dat jullie mijn gastgezin leren kennen. Daarom ga ik ieder lid van mijn familie hier intervieuwen en die interviews zal ik dan op mijn blog zetten. Op die manier weten jullie een beetje hoe iedereen hier is. Kathy vond dit idee helemaal geweldig en wilde graag de eerste persoon zijn die werd geienterviewd. Dus hierbij presenteer ik een interview met mijn zusje Kathy:



1. Wat is je volledige naam?
Mijn volledige naam is Katherine Ann LaLone.

2. Heb je bijnamen?
Iedereen noemt me Kathy en sommige mensen op kamp noemen mij Kat.

3. Hoe oud ben je?
Ik ben 16 jaar oud.

4. Wanneer is je verjaardag?
Mijn verjaardag is op 8 Mei.

5. Naar welke school ga je?
Ik ga naar twee verschillende scholen. Ik ga naar Milan High School, maar volg elke dag universiteits lessen op Eastern Michigan University.

6. Welke sport(en) beoefen je?
Ik ben gek op sport! Ik doe aan golf, bowlen, tennis en voetbal.

7. Wat zijn, behalve sporten, je hobby's?
Kletsen en chillen met mijn vrienden.

8. Wie is je held?
Mijn lieve moeder.

9. Wat is je favoriete kleur?
Roze

10. Wat is je favoriete  nummer op dit moment?
"If it means a lot to you - A Day To Remember

11. Wat is je lievelingseten?
Macaroni and Cheese.

12. Wat drink je het allerliefst?
Red Bull.

13. Wat is je favoriete dag van de week?
Zaterdag.

14. Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De lente vind ik het allermooist.


15. Wat is je aller leukste vak in school?
Engels.

16. Wat is je lievelingsdier?
Een hond.


17. Wie is je lievelings acteur/actrisse?
Mijn lievelings acteur is Robert Downey Junior. En mijn lievelings actrisse is Amanda Byndes.


18. Wie is jou favoriete artiest?
Justin Bieber. (Later ga ik met hem trouwen)

19. Wat is je favoriete televisie serie?
Phineas & Ferb.

20. Wat is je lievelingsfilm?
She's The Man.

21. Wat is je favoriete land?
Mijn favoriete land is Canada, omdat Justin Bieber daar geboren is.

22. Welk merk schoenen draag je het liefst?
Nike schoenen.

23. Wat is je favoriete winkel?
Mijn favoriete winkel is Walmart, save money, live better.

24. Wat is je lievelingsrestaurant?
Mongollan BBQ....Mmmmm  heerlijk!

25. Wie is jouw favoriete band?
Royal Tailer, dat is de band die we zagen toen we aan het kamperen waren.


26. Wie is sportheld?
David Beckham en Christiano Ronaldo.


28. Wat is jou grappigste herrinering?
Mijn grappigste herrinering is mijn Homecoming in de brugklas.
Dat was echt geweldig!


Zo, ik hoop dat jullie Kathy nu een beetje beter leren kennen en snappen hoe ze is. Ze is echt heel grappig en ik kan erg goed met haar opschieten, behalve op Justin Bieber gebied. Maar ja, over smaak valt nu te twisten. Ow en een van Kathy's hobby's is ook nog drummen ;) Maar op een andere manier dan jullie denken:



Dit was het voor nu!

Peace.

PS. Het is bijna Holloween en ik kan niet wachten. Ik ga de deuren bij langs in een Captain Jack Sparrow kostuum!!


3 opmerkingen:

  1. Hi Rose, erg leuk idee om deze interviews te houden en weer te geven. Zo leren we jou omgeving ook kennen. Ik ben benieuwd wie het volgende "slachtoffer" wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Roos,
    wat doe je als je hele gezin geinterviewd is? Krijgen we dan een verslag over het winkelen bij Walmart? Eindelijk eens een echte Supermarkt!

    gr. JP

    BeantwoordenVerwijderen