woensdag 5 oktober 2011

Golf !!!

Hee iedereen,

Sinds ik hier ben, ben ik erg veel met sport bezig. Maar niet de sport die jullie nu allemaal verwachten. Ik ben elke dag druk bezig met golf! (Maar ik train ook elke schooldag voor basketball hoor ;) Maar het golfseizoen is nu bijna over, vrijdag hebben we een regionale wedstrijd. En ik mag spelen, er mogen maar vijf spelers mee en het is een 18 hole match. Het is de laatse wedstrijd van het seizoen. Dan ben ik klaar met golf en dan begint basketball bijna. Basketball is een wintersport. Dus ik zat de afgelopen dagen te bedenken wat ik in de lente zal gaan doen. Mijn conclusie: Hollands Voetbal! Het is een lente sport en Jessica en Kathy spelen het ook. We gaan dus gezellig met zijn drieen voetballen!! Ik heb er erg veel zin in, ik denk niet dat ik een aangeboren talent er voor heb maar het komt vast wel goed!

Verder wil ik even wat golf foto's laten zien. Mijn coach, Miss Neff, neemt altijd haar camera mee naar wedstrijden en maakt erg mooie foto's.



Verder is er niet heel erg veel gebeurd. Ik wil wel even iedereen bedanken die mij een kaartje heeft gestuurd! Al mijn post hangt aan The Wall. Ook hang ik daar kleine souveniertjes op. Zoals bioscoop kaartjes en 3D brillen. The Wall word voller en voller, ik zal snel wat foto's uploaden zodra The Wall nog voller is! Dus dat betekend meer post sturen!! Haha ;)

Dit was het voor nu weer even!

Peace.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten