vrijdag 16 september 2011

My Crib



Hee iedereen !!

Het is alweer tijd voor een nieuwe blog!!
Er is niet zoveel gebeurd maar ik wilde jullie even een paar dingentjes laten zien. Namelijk mijn kamer! Sinds ik hier woon is het al helemaal mijn kamer omdat ik bij aankomst al gelijk een Captain Jack Sparrow poster kreeg. Maar nu is het echt helemaal mijn kamer, met waar je ook kijkt er is altijd wel een piraat. Voor dat ik de foto's laat zien wil ik even wat extra aandacht schenken aan mijn super grote poster die nieuw in mijn kamer hangt. We waren aan het winkelen en voor de lol gingen we een Halloween winkel binnen. We keken wat rond en opeens zag ik een gigantische Pirates of the Caribbean poster!!! Ik moest het gewoon hebben en het koste geen drol. ;) Oke nu is het tijd voor de foto's. Bereid je voor!! 

Zoals je op de foto's kunt zien heb ik "The Wall" in mijn kamer. Hier hang ik alle post op die ik ontvang! Ik vind het erg leuk om post te ontvangen dus als jij jou post op mijn Wall wilt hebben, stuur een brief, kaart of wat jij maar wilt, wees creatief!! Ik ga mijn adres niet op mijn blog zeten maar je kunt het altijd via mijn ouders krijgen en anders een mailtje naar mij werkt ook! Als je mijn email adres niet hebt klik hier of hier.

Dit was het voor nu!
Peace!





2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit meid, wat een post heb je idd al gekregen!
    We blijven gewoon sturen dan komt "The Wall" vanzelf vol........

    Liefs
    mama xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Roos,

    Jouw kamer ziet er COOL uit vooral met die PIRATEN!!!!!! SUPER GAAF!!!!!!
    Mijn "piet piraat" ligt al te snurken!!!(die is niet zo stoer, maar dat moet je niet verder vertellen hoor)!!!!! It's secret sssssssst!!!!! haha
    Ik wil ook op JOUW WALL, dus vraag morgen even naar jouw adres!!!!!!! Heel veel groetjes van de overkant doeiiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen