donderdag 4 augustus 2011

Gastgezin !!!

Hee iedereen,

Groot nieuws! Ik heb eindelijk een gastgezin!! Ik werd maandag 01-08-'11 gebeld door Jessica van Travel Active. Ze vertelde mij dat ze een gastgezin voor me hadden gevonden. Het gezin bestaat uit een moeder, Sandra (42) en drie gastzussen. Maar mijn oudste gastzus, Victoria (21), woont niet meer thuis. Zij woont met haar vriend, Nicolas (23), en haar dochtertje van 3 jaar samen. Mijn andere gastzussen zijn Jessica (17) en Kathrine (16). Ik kom te wonen in Milan, Michigan. Dat licht ongeveer 60 km ten zuiden van Detroit! de school waar ik naar toe ga heet Milan High School en er zitten ongeveer 1000 leerlingen op.

In eerste instantie zou ik vertrekken op 24 augustus, maar mijn gastmoeder heeft liever dat ik eerder kom. Daarom vertrek ik op woensdag 10 augustus! Ik en de andere studenten die dan vertrekken vliegen eerst naar New York en daar blijven we dan allemaal tot zaterdag. Op zaterdag vliegt iedereen zijn eigen kant uit op weg naar de gastgezinnen. Omdat ik opeens zo snel vertrek heb ik al wat voorbereidingen gedaan. Mijn kamer is nu zo goed als leeg....er staan alleen nog maar meubels maar al mijn spullen zijn veilig opgebergt in dozen. Voor de mensen die wel eens op mijn kamer kwamen die herkennen het nu denk ik niet meer terug. Al mijn posters heb ik van de muur gehaald. Mijn kamer lijkt nu dan ook twee keer zo groot, maar wel wat minder gezellig ;)

Dit was het voor nu in iedergeval! De volgende blog die ik schrijf komt vast en zeker uit Amerika!

Groetjes,
Roselique

PS. Ik heb net een heel stuk van mijn haar afgeknipt! =D

1 opmerking:

  1. Heeel veel succes en plezier meid!

    Het plaatsen van een reactie is zomaar niet 1 2 3 gedaan zeg....pfff ik ben nu al aan mijn derde verhaaltje bezig.....als dit niet lukt stop ik ermee.

    Nog 1 dagjes thuis en dan het grote water over, gelukkig blijf je "lekker dichtbij aan de oostkant"

    Dikke kus van mama, ik ga je vreselijk missen, maar het komt helemaal goed zowel bij jou daar in de USA als hier bij ons in HGV........

    Succes pop.

    Mama xxx

    BeantwoordenVerwijderen