maandag 4 april 2011

Soort van update!


Hee iedereen,

Er is eigenlijk niet veel gebeurd sinds mijn laatste blog, maar omdat het alweer zo'n tijdje geleden was dacht ik: "Ik schrijf maar even een nieuwe blog!"

Op gebied van uitwisseling is er niets gebeurd. Travel Active is een gastgezin voor mij aan het zoeken maar ik heb nog niks van ze gehoord, dus ze moeten nog even doorzoeken. Verder gebeurd er op school ook weinig, er is heel veel uitval door mondelinge tentamens. Ik heb mijn Nederlands Mondeling gehad en het was erg succesvol.

Ik kreeg in totaal drie cijfers:

Verslag: 7.9

Spelling/Grammatica: 7.5

Mondeling: 7.5

Voorlezen: 7.5

Dus daar was ik erg blij mee, want Nederelands is nou niet echt mijn lievelingsvak. Verder moet ik nog een mondeling van Engels doen en dan begint de tentamenweek. (11-04-'11) Het is maar één weekje en mijn rooster ziet er goed uit. De tentamenstof is eigenlijk allemaal herhaling, dus het wordt (hopelijk) niet zo moeilijk. Na de tentamens beginnen de Examens! Die beginnen dus al bijna en dan heb ik al ZOMERVAKANTIE!

Ik zoek nog een baantje voor de zomer zodat ik nog wat extra zakgeld heb voor straks in The U*S*A. Ik heb al een paar ideetjes voor baantjes dus hopen dat het gaat lukken. Ik ga eerst proberen vaker optepassen bij de buren (waar ik nu elke zaterdag werk). Dat is namelijk de beste baan die je kunt hebben en het verdient ook nog eens veel meer dan bijv. vakkenvullen.

Ach, ik zie het allemaal nog wel, eerst maar eens mijn examens halen!


Peace.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten